Gradsko saobraćajno preduzeće je od danas, 1. oktobra uvelo autobusku liniju između Novog Sada i Čortanovaca, čime bi višemesečni problemi stanovnika ovog mesta, koji su nastali obustavljanjem železničkog saobraćaja, trebalo da budu rešeni.
Tako su prosle godine u ovo doba uveli liniju za Vrdnik koja je trajala msm do februara, kada niko osim malobrojnih stanovnika koji slabo gravitiraju ka NS, ne ide tamo. A preko sezone kada je lepo vreme za otvorene bazene - prevoz samo "divlji" kombi. Sistem "eto probali smo pa nije rentabilno" se nastavlja
Власт се “дебело” огрешила о Чортановчане и Бешчане. О изгубљеним станицама, посеченој шуми и разрованим путевима, нећемо сада да пишемо.
Најмање што је власт морала да уради, било је, да се благовремено (одмах по прдкиду железничког саобраћаја) уведу поласци аутобуса, а према железничком реду вожње и по цени карте железнице.
Napravljen je namerno raspored i cena prevoza tako da sigurno bude ekonomski neisplativo. Cilj je da Lasta ostane jedini prevoznik. Zato je ista cena Gradskog prevoza i Laste s tim da Lasta ima bolje termine prevoza . Ko je vlasnik Laste pitanje je. Kad se sazna ko je vlasnik dobićete i odgovor.
Ako ste vec hteli da resite problem trebali ste da pratite red voznje zeleznica i da imate ravnomerno popunjen dan polascima a ne da imate 2 polaska u 5 pa do 11 nista, o 2 polaska nedeljom necu ni da komentarisem.
Zivim ovde i prevoz nam je neophodan. Ovj red voznje nije namenjen ni deci za skolu, ni radnicima, ni za posetu lekaru, a ni za vikendase, za koga je? Cena karte je kao i red voznje da nije rentabilno i opravdano. Da li je namerno?
Za narod i državu zivila Srbija smanjite jutarnje ili popodnevne linije sa razlikom od sat vremena a dajte jednu od 8 do 9 ujutro iz n s za vikendase ljudi su stariji dok ustanu spreme se a. 11/sati je kasno karta je skupa AJ da makar mjesečna bude ispod 5000/,pa opet nekako Jer radnik koji mora dati vise od 5000 od čega ce život POZDTAV SVIMS
Могли би и да реше питање превоза до Старог Сланкамена - удаљен од Новог Сада 45 километара а нема никаквог превоза без преседања и комбиновања са такси превозом. Ипак је тамо болница бар укомбиновати са временом посета. Ако имате неког свог а немате сопствени аутомобил, можете да се сликате.
Тако близу а тако далеко!
Прескупа вожња? Имаш увек могућност кориштења Грбавица Такси, звани Нешо, да се возим на табуреима избачени из нечије собе или јефтино купљени на Најлони.
Ekonomska opravdanost ove linije, kao i linije za Bešku ne bi trebalo da bude razlog za neko buduće ukidanje. DRŽAVA je stanovnicima ovih mesta ukinula vezu sa svetom ZAUVEK kada je počela da diže prugu i autobus je sada jedini način da dođu do grada - deca u školu, odrasli na posao. Neće moći da putuju vozom ni kada pruga bude završena, jer voz se neće zaustavljati u tim mestima, to nije praksa kod brzih pruga.
Niko pametan je diže normalnu prugu da bi na istoj trasi postavio brzu, već se saobraćaj odvija na oba načina - pa ko ima para neka putuje brzinski, ko hoće jeftinije i koristi kraće linije ide normalnom prugom. Samo se ovde sve normalno ukida!
Mi beščani ostadosmo ko g...o na bregu ,pardon u dolji Inđijska lasta će da nas vozi kad stigne da upali one šerpenje od autobusa zlatno doba ...........
@Miksi
Godinama niko nije razmatrao kako se te zone prave,a i zasto bi kada mogu otimati od naroda.Hajde da gradski oci narede da se to uradi kako valja...
Na brzini rešavanja ovog problema bi im i puževi pozavideli. Koliko meseci je prošlo pa da se neko seti, odnosno preciznije koliko godina ranije se znalo da će početak izgradnje tzv. brze pruge značiti da će ovi ljudi biti odsečeni od sveta? A zna se da im je upravo pruga bila najbažnija saobraćajna veza? Na kraju, to je benefit i za stanovnike Karlovaca, jer je zapravo reč o produžetku već postokeće ttase na liniji br.61.
Лепо, али би било још лепше, да викендаши имају повратни аутобус у недељу поподне. А Бешка ? Па није Бешка на нашој Општини, имају кружну линију, па нека се синхронизују.
Koja je to zona???Zasto je Budisava 4 zona,na konto kojih kilometara????Odakle se racuna Novi Sad i koliko je daleko Kac od vrbaka????Mislim da se u GSP-u neko dobro ovajdi od tih zoniranja i kilometara,u svakom slucaju pohvala za liniju ka Cortanovcima...
Kao stanovnik Čortanovaca moram da kažem da nas je sve obradovala ova vest, ali sa ovim polascima je sigurno da od ekonomske opravdanosti nema ništa. Kada pogledate polaske iz grada ka Čortanovcima vidite da niko od radnika nemože da stigne ni na jedan polazak.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nova autobuska linija vozi do Čortanovaca, GSP prati koliko je opravdano njeno uvođenje
Autor: 021.rs
Novi Sad
•01.10.2019.
•11:45 > 08:03
Komentari 31
Misso
Sremica
Boktemazo
Чортановци
Најмање што је власт морала да уради, било је, да се благовремено (одмах по прдкиду железничког саобраћаја) уведу поласци аутобуса, а према железничком реду вожње и по цени карте железнице.
Све остало је “замазивање” очију!
lasta
Gile
Pinokio
Lale
Baka
Stecko
Nada
Stecko
deda
X
Тако близу а тако далеко!
100% Таксиста
Baci diplomu
Ili je to predviđeno za ponedeljak ujutro, da bi bila malo veća gužva?
Peki
Liman
Niko pametan je diže normalnu prugu da bi na istoj trasi postavio brzu, već se saobraćaj odvija na oba načina - pa ko ima para neka putuje brzinski, ko hoće jeftinije i koristi kraće linije ide normalnom prugom. Samo se ovde sve normalno ukida!
Sanjcic
Tokmak
Breg
Tela baba lan
Šugavi
Ana NS
buzza
Godinama niko nije razmatrao kako se te zone prave,a i zasto bi kada mogu otimati od naroda.Hajde da gradski oci narede da se to uradi kako valja...
Zoki
Pravdoljub
Обсервер
Miksi
Sloba
200 din
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H